24 Mayıs 2014 Cumartesi

ÇEKİLİŞ HEDİYELERİMİZ

Merhaba sevgili takipçilerim; 
Uzun bir aranın ardından yayınlayacak ve yazacak o kadar çok şey var ki aslında ama nerden başlasam nasıl anlatsam neyi söylesem neyi yayınlasam bir türlü bilemedim. Bu günlerde  ülke olarak gerçekten zor bir durumdan geçiyoruz hepinizinde bildiği gibi Soma faciası. Tekrardan ölenlere allahtan rahmet, ailelerine de başsağlığı diliyorum.Şu hayatta yaşadığımız sürece allah herşeyin hakkımızdan hayırlısını nasip etsin diyorum ve sevgili arkadaşım Seyhan'la yaptığımız çekiliş sonucu kazanan arkadaşlarımızın hediyelerini geçen hafta gönderdim ellerine ulaşmış bazıları bana e-maille dönüp çok beğendiklerini söylediler bende çok mutlu oldum buradan hepsine çok teşekkür ediyorum. Ve sizlere de fotoğraflarını yayınlıyorum. Mutlu Günler.
Sevgilerimle.....






1 yorum: