9 Mayıs 2014 Cuma

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN


Anneler günü sebebiyle yoğunluktan dolayı anca vakit bulup yazabiliyorum. Sevgili takipçilerim bu arada başta kendi annem olmak üzere tüm annelerin anneler gününü kutluyorum. (Kendimde bir anne olarak :) kendi günümü de kutluyorum. Bloğumu takip edip çekilişe katılan ve  hediye kazanan arkadaşlarada teşekkür ediyorum yoğunluğum sebebiyle hediyelerini pazartesi günü kargoya veriyorum. Herkese çok teşekkür ederim. Başta da sevgili arkadaşım Seyhan TAVAŞOĞLU'na bu blogtan dolayı çok başını ağırttım kendisinin canım arkadaşım çok yardımcı oldu bu konuda bana. Buradan  arkadaşım Seyhanın da anneler gününü kutluyorum. Sevgilerimle......
 Özel günleriniz için istediğiniz tüm ürünlerden sipariş verebilirsiniz. 
iletişim: 0539 960 12 09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder